Spontane donatie - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu Spontane donatie - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

Spontane donatie

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

15 Oktober 2018 | Nederland, Eindhoven

Niet alles is zo vanzelfsprekend.
In het weekend ontdekte ik een mooie verrassing op de rekening van Joris. Een spontane donatie van een patient van de praktijk.

In gedachten is dit bedrag al 10x uitgegeven, maar we vinden altijd een mooi bijzonder doel. Het komt zoals het komt.
Alles doe en geef ik in overleg met Joris aan Josphat.
Ik vertelde Joris over de donatie. Vandaag in de avond hebben we besloten hoe dit bedrag te besteden.

Josphat mama ligt nog steeds in het ziekenhuis. Wachtend op mensen die bloed willen doneren pas hierna zou ze geopereerd kunnen worden. In kenia is een bloedtransfusie niet vanzelfsprekend. Mensen kunnen er ook een kleine bijdrage voor vragen voordat ze bloed geven. Het is niet gemakkelijk.
Ik heb op dit moment ook te maken met een liefdevol persoon in mijn leven die 1x per 3 weken 2 zakjes bloed nodig heeft. Ik besef hoeveel personen moeten doneren voor het welzijn van de persoon in mijn leven. Ik ben hier zeer dankbaar voor, voor alle anonieme donoren. Ik besef dat het niet vanzelfsprekend is.

Ergens aan de andere kant van de wereld zit ook iemand op bloed te wachten , al een aantal dagen.
De spontane donatie is vanavond naar josphat gegaan. Hopend dat dit zijn familie , zijn moeder kan helpen in het herstellen van haar gezondheid.
Ik ben de donateurs zeer dankbaar. Iedereen die mijn project steunt..wat een mooi en bijzonder werk kan ik verrichten met jullie hulp

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 95831

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: