9 febr 2019 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 9 febr 2019 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

9 febr 2019

09 Februari 2019 | Nederland, Eindhoven

Het leven is een rollercoaster. Je zet dingen opzij om andere mooie momenten te maken. Je gedachten zijn soms bij andere en toch is het fijn als vrienden je dan weer terug halen naar de werkelijheid. Er vallen mensen weg en er komen mensen bij.

Wat niet wegvalt is mijn project Kenia. Al sinds dec 2012 mijn kleine project. Wat begonnen is met helpen met een klein bedrag is uitgegroeid tot het helpen van 3 gezinnen. Naast deze gezinnen gaat er ook een meisje naar school en eentje is al afgestudeerd.

We hebben een huis gebouwd met hulp van emballage boxen 6 jaar lang.
Vaak gedacht hoe kan ik verder. En dan komen er vaste donateurs op je pad.
De embalage boxen liepen af. Het werd moeilijker om supermarkten te vinden. Alles heeft een reden en je gaat mee met de veranderingen.

Josphat die op ons pad kwam. Joris die een kindje kreeg. Maar ook Joris die graag een opleiding wilde volgen. Sabrina die we naar school stuurden en Emylian die we gestimuleerd hebben lager te beginnen om het te kunnen betalen.

Dankbaar zijn wij met jullie en als je dan weer na een kleine donatie deze woorden krijgt wil ik die graag delen met jullie

i have received your message thank you very much for thinking about me...this will help me for the boys school fees infact i was stacked and the boys were to be send home on Monday You have done this exactly on time as if you ready my mind you are very important person to me...may God give you health and strength and bless you in whatever you are doing