28 aug 2019 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 28 aug 2019 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

28 aug 2019

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

29 Augustus 2019 | Nederland, Eindhoven

28 aug

Deze foto zegt voor mij heel veel. Dit is oma met een goede vriendin van haar. Ik heb deze vrouw al eerder in de buurt zien lopen. Ze loopt ontzettend krom en gebruikt een stok laag bij de grond. Ze is zo gegroeid en kan absoluut niet meer rechtop komen.

Ze kwam vandaag op bezoek bij oma. Ik zat op het muurtje de ochtendzon te genieten en zag haar aankomen. Ik moest haar gewoon helpen. Ik nam een zakje doorweekt met een kapot ei aan. Ik voelde ergens nattigheid maar niet aan denken. Doeken gedragen en zo vies. Een t shirts al jaren niet gewassen. Voeten zo onverzorgd en tenen vergroeid. Mens onteerend en verschrikkelijk om te zien.
Oma legde de vriendin uit wie ik ben.

Simon kwam bij mij op het muurtje zitten en legde me de situatie uit.
Deze vrouw moet voor zichzelf zorgen het is een long story vertelde Simon maar waar het op neer komt is dat kinderen zijn uitgevlogen en ergens anders niet in de buurt wonen en ook erg oud zijn.

Moeders moet voor zichzelf zorgen mijn inziens een zeer moeilijke opgave en letterlijk overleven. Voor wie........

Ik ben naar binnen gegaan, dit raakte mij te diep. Simon , Jacky en Aisha zullen hier op een goede Afrikaanse manier mee omgaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 95992

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: