6 sept 2019 Sandro 3e verjaardag - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 6 sept 2019 Sandro 3e verjaardag - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

6 sept 2019 Sandro 3e verjaardag

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

07 September 2019 | Nederland, Eindhoven

6 sept 2019 Sandro verjaardag

Vandaag is Sandro 3 jaar geworden. De hele week zingt hij al happy birthday niet wetend dat hij vandaag erbij mocht zingen dear Sandro..
We besloten om er voor hem een leuke dag van te maken zoals Sandro dat graag zou willen. We begonnen eerst met zingen en een cadeautje. Hierna opfrissen en netjes aankleden en gingen we met Aisha , Sandro, Joris, Marcel en ik in een tuctuc op naar de beach. Het was een volle tuctuc met 3 personen achterin en Sandro op schoot en Joris zat naast de bestuurder. Niet geheel comfortabel maar we zaten bij elkaar en hadden plezier

Op het strand was een springkussen en een klein speelautootje waar we kosteloos gebruik van mochten maken. Sandro genoot ontzettend en hiermee ook zijn ouders. We maakte vele leuke foto's voor hun. Joris verwende ons met een kokosnoot en ik liep even naar de zee. Het was grandioos de band die we opgebouwd hebben met Sandro. Zo mooi vind hij het dat we er zijn. Samen slapen in mazeras

In de avond heeft aisha weer heerlijke kokosrijst gemaakt met sukuma wiki en beef , ook kregen we bananen en vis en haar zelfgemaakte sap die ze overdag gaat verkopen.
Het was lastig om in de avond dag te zeggen, maar beseffend dat ieder weer verder gaat met hun leven.
Sandro zal ons ontzettend missen en ze zullen uitleggen dat ik met het vliegtuig weer weg ben.
Plannen zijn er om volgend jaar nov weer te gaan.
Tot die tijd gaan we alles weer coördineren in Nederland