19 sept 2019 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 19 sept 2019 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

19 sept 2019

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

19 September 2019 | Nederland, Eindhoven

We zijn weer aan het verzamelen voor Kenia en kunnen weer veel dingen goed gebruiken.

Allereerst koffers. Deze mogen we ieder jaar 4 meenemen en 3 koffers blijven altijd in kenia. Hier maken we vele mensen blij mee. Ze gebruiken deze om hun kleding stofvrij in op te bergen.
Verder kunnen we nog heel veel klein spul gebruiken. Ik zou graag volgend jaar nov wat meerdere diverse dingetjes mee willen nemen

Bidons, die we graag willen vullen met allerlei dingetjes , zoals kraaltjes
kleurpotloden , en stiften,
Verder zoeken we nog kleurboeken, kleine linnen tasjes wandelstokken ijzerdraad, wasknijpers thermofles
Tennisballen , muggelamp, tireraps
petjes, telefoons, kleine spelletjes
,gelmatje voor Josphat , rugzakken
Stevige sandalen voor heren en kinderen. Kleine sieraden die je niet meer draagt.theedoeken, vaatdoeken, alles wat in een la verdwijnt en je niet meer gebruikt.
Kleding maar dan voornamelijk kinderen , heren blouse, dames zomer Kleding

Je kunt het eigenlijk zo gek niet bedenken. Alles wat door je handen gaat als je opruimt, denk aan ons !