31 dec 2021 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 31 dec 2021 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

31 dec 2021

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

31 December 2021 | Nederland, Eindhoven

2021

Een jaar alweer bijna ten einde.
Een bewogen jaar waarop we zijn losgelaten, en weer terug kwamen in lock- down.

Gevaccineerd werden of juist de beslissing namen het niet te doen.

We hebben dierbare verloren , maar ook een dierbare voor terug gekregen.

Heb je een gedwongen moeilijke beslissing moeten nemen in deze onzekere tijd ?

Welke uitdagingen heb je kunnen creëren voor jezelf, indien dat überhaupt mogelijk was.
Heb je wat rustmomenten voor jezelf kunnen inbouwen, innerlijke rust.

Hoe kijk jij hierop terug? Kijk je hierop terug of ben je een vooruitkijker , alweer strevend naar het jaar 2022.

Welke kansen zijn je gegeven in 2021 en heb je deze gegrepen.
Welke uitdagingen ga je aan voor jezelf.

Zoveel in je hoofd op de allerlaatste dag van het jaar.

Bij mezelf kijkend kan ik alleen maar dankbaar zijn voor de mooie kanten van het leven. Verdriet , emotie , het hoort in balans te zijn. Er is geen regenboog met alleen maar de zon. Dieptepunten maken weer mooie momenten. Je moet er doorheen, deuren gaan weer open op momenten dat je het niet verwacht.

Heftig zijn bij mij de emoties als ik buiten loop door de binnenstad. Dicht, bijna alles dicht. Triest voor alle ondernemers die gedwongen dicht moeten. Zien zij nog ergens een lichtpuntje. Worden ze geholpen en hoe?. Iedereen probeert zijn / haar droom te realizeren.

Verdraagzaamheid. Waar is dat gebleven. Eerbied voor elkaars denkwijze en spullen. Geweld, zinloosgeweld. Het doet pijn het te zien.
Samen kunnen we het omdraaien , begin bij jezelf.
Respecteer wat nog wel kan , opkomen voor jezelf kan / mag , op een goede manier.
Laten we onze kinderen weer waarde en normen aanleren. Begin bij het begin. De generatie van nu.

Overdenkingen genoeg.
Ik wens iedereen een mooie jaarwisseling en een hoopvol 2022