2e fase van start !!!!!!! im so happy !!!!!!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 2e fase van start !!!!!!! im so happy !!!!!!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

2e fase van start !!!!!!! im so happy !!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

01 Oktober 2013 | Nederland, Eindhoven

Allereerst wil ik jullie schrijven dat gisteren de 2e fase van start is gegaan van ons huisje in Kenia.

Ik ben zo gelukkig dat het huisje steeds meer werkelijkheid word.

Deze keer gaan ze alle buitenmuren bouwen , maar ook de binnen muren en het dak komt erop...ook worden de ruimtes gemaakt voor de deuren en de ramen. De deuren en de ramen worden in de 3e fase geplaatst.

Voor het dak moet Joris hout en ijzeren platen kopen. Het hout voor het dak is erg duur dus gaat Joris kokosbomen kopen en laat deze door mensen op de juiste maat zagen voor het dak, Dit klinkt als meer werk, maar is stukken goedkoper. Joris heeft er weer heel veel zin in....

De foto's volgen nog, helaas was gisteren zijn telefoon leeg en kon hij geen foto's maken

Ik ben veel mensen dankbaar die ervoor gezorgd hebben dat we toch in oktober met de 2e fase konden starten. :-)

Joris zijn operatie is goed gegaan. Uiteindelijk na veel uitleg en praten kwamen we erachter dat Joris een soort steenpuist in zijn nek had die maar niet vanzelf wilde open gaan.

De dokter in het ziekenhuis heeft het opengesneden en gereinigd. Het deed helaas wel heel veel pijn. Hierna moest Joris nog iedere dag langskomen om het schoon te laten maken, ... na een kleine week ging het verband eraf en kon de wond drogen

Nu is Joris weer aan het werk en is de wond in zijn nek genezen..

Met de jongens gaat het erg goed. Peter heeft een nieuwe schoolbroek gekregen, en Samuel start met het examen.
In hun vrije tijd hebben ze de grond rondom het huisje mooi onkruid vrij gemaakt,

ik zal snel er foto's bij zetten.
xxx