Onze Joris wordt maandag geopereerd - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu Onze Joris wordt maandag geopereerd - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

Onze Joris wordt maandag geopereerd

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

07 September 2013 | Nederland, Eindhoven

Onze Joris is nog steeds heel erg ziek.

Hij heeft een flinke infectie in zijn nek die niet overgaat.
Joris heeft ontzettend veel pijn en kan hierdoor maar tijdelijk werken.

Inmiddels loopt Joris al zo'n 5 weken met een flinke infectie in zijn nek,
De 1e symptomen waren dat hij niet meer kon eten en zijn keel en nek erg gezwollen waren.

Joris is hiervoor bij de dokter geweest en kreeg meteen via een aantal spuiten antibiotica toegediend. Hierna moest hij de volgende 4 dagen terug komen om weer antibiotica te krijgen.

Helaas heeft dit niet geholpen en is Joris weer terug gegaan, met weer een nieuw recept voor medicatie.

Ook deze hielpen helaas niet en op advies van collega's uit zijn team is Joris naar een ander ziekenhuis gegaan.

Hier werd Joris helaas de 1e dag weggestuurd omdat er geen dokter was, en gisteren is hij dan eindelijk weer op consult geweest.

De dokter was volgens Joris een oude professor die wel een beetje hardhandig was. Hij heeft eerst wat vocht uit de ontsteking gehaald om op kweek te zetten, en hierna heeft hij iets in de ontsteking gespoten.

Hierna kreeg Joris een recept mee om weer medicijnen te gaan gebruiken en as maandag onder volledige narcose wordt de ontsteking behandeld

Hopelijk komt er dan een verbetering en kan Joris goed herstellen en eindelijk weer goed bezig zijn met werken en zorgen voor de andere familie leden

Het is erg lastig om te ondervinden wat Joris nu precies heeft en om te weten welke zorg hij krijgt , de medicijnen zijn erg prijzig en ook aan de operatie zijn kosten verbonden die Joris zelf moet betalen,

As maandag denken we een keertje extra aan Joris.......

• 07 September 2013 - 08:13

A. V/d Ven-Soetens:

Wij denken Maandag ook aan Joris
    zal een kaarsje voor hem branden