we stoppen even met de bouw, eerst Josphat helpen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu we stoppen even met de bouw, eerst Josphat helpen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

we stoppen even met de bouw, eerst Josphat helpen

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

21 Oktober 2014 | Nederland, Eindhoven

We stoppen even met bouwen, onze 1e hulp gaat nu naar Josphat

Financiele hulp is er nodig om de 1e operatie van de wervelbreuk voor elkaar te krijgen, Josphat wacht nu al 2 maanden op zijn operatie en kan niets dan alleen maar liggen in bed, lopen kan hij niet, en eten en drinken wordt lastig, zijn hoop op genezing zakt nu met de dag ,Marcel en ik hebben afgewacht, maar vinden dat wachten nu niet langer kan, hulp is nu nodig , de familie heeft geen financiële mogelijkheden, Josphat vader heeft geprobeerd zijn land te verkopen, maar dat was niet genoeg, de verzekering van Josphat werk keert pas achteraf uit, zo komen ze niet verder

Gisteren er heel veel over nagedacht en vandaag hebben Marcel en ik besloten om voorlopig te stoppen met de bouw , Het huis staat er, er zit een dak op, ramen en deuren erin en een toilet, het is nog basic, maar het staat er, ze kunnen droog en veilig slapen
We willen nu de opbrengst van de sponsorpalen gaan gebruiken om Josphat te helpen, iedere donatie is welkom,, alle financiële hulp kunnen we op dit moment goed gebruiken, ,

Josphat heeft een zwaar auto-ongeval gehad als medebestuurder, helaas is de bestuurder zelf die dag overleden aan zijn verwondingen, ze waren met de auto een aantal meters naar beneden gestort, Josphat heeft heel veel geluk gehad dat hij het heeft overleefd, Josphat heeft Joris in zware tijden geholpen om aan voedsel te komen voor het gezin, af en toe als hij kon gaf hij Joris geld om het gezin te helpen, nu is het tijd om iets terug te doen, .........