19,20,21 juni color run - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 19,20,21 juni color run - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

19,20,21 juni color run

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

19 Juni 2015 | Nederland, Eindhoven

Vrijdag 19 juni
In de ochtend heb ik eerst de emails verstuurd naar de 2 supermarkten voor de sponsorpalen, en hierna zijn we naar Jules Nijst geweest en hij had een tas vol verzameld voor Joris met oa een oude computer, en een oude lapptop, verder nog een digitale camera en nog wat andere kleine dingetjes,

Vanavond gaan we naar marc om alle spulletjes te brengen en dan gaat marc zorgen dat de laptop bruikbaar gemaakt kan worden voor Joris zodat ze hier in Kenia veel gebruik van kunnen maken …
Verder gaan we een film kijken ,

In de middag heeft Joris voor de lunch gezorgd en ben ik pizza gaan maken voor de avond, en daarna ben ik gaan sporten en gingen Joris en Marcel naar Marcel zijn moeder om daar het vogelhuisje te maken ..

om 17 uur ga ik de startbewijzen ophalen van de colorrun morgen.

Marcel kwam terug met een hele mooie video van Joris die piano speelt bij oma. Wat een talent heeft hij , wat een bijzondere gave die hij ontwikkeld heeft. Na het eten zijn we met de volle tas naar Marc gegaan en heeft Marc alles vluchtig nagekeken. .
We gingen de film planet of the apes kijken die Joris in overleg met Marc had uitgekozen.

Zaterdag 20 juni
Vandaag is de colorrun. Gisteren had ik alle T-shirts, brillen en tasjes opgehaald en om 13.30 gingen we verzamelen bij het zwembad.

Eerst ging ik nog even sporten van te voren om alvast de warming up te doen , daarna thuis een goede lunch gedaan en toen op de fiets richting het zwembad. Iedereen was mooi op tijd en het was al een gezellige boel. We waren met ongeveer 13 personen Wendy, Kim, Auke, Joris, Ikzelf , en nog 8 andere meisjes die ik ken van het sporten en waar ik de groepslessen mee doen, Al met al een hele gezellige boel

Lopend naar het terrein kon iedereen met elkaar kennismaken. Op het terrein zat de stemming er al goed in en konden er al kleuren gekocht worden, wat we natuurlijk l deden en we gooiden elkaar onder met rood, blauw , roze en geel.

Joris gaf ons goed advies en hoewel een lekker biertje voor de run bij sommige al wenselijk was hielden we ons goed in , lopen met drank in je buik werd niet aanbevolen.
We maakte al een aantal groepsfoto’s en hierna gingen we op weg naar de start, Het was al aardig druk en de 1e groep stond al klaar. Gelukkig konden we goed aansluiten en konden we starten in de 2e groep. We waren met een groep van 13 personen en het startsein klonk.

Iedereen die meedeed waren van de sportschool en ook Joris liep mee. Het tempo was goed en we bleven goed bij elkaar , bij iedere halve kilometer werden we onder de kleur gespoten en we zagen er niet uit.

We waren even aan het rennen en kwamen erachter dat we 2 meisjes verloren waren onderweg en we gingen een rustiger tempo lopen zodat ze ons konden inhalen. Heel attent van Joris dat hij nu achter bij hun bleef lopen zodat we als groep bij elkaar zoden blijven.

Onderweg stonden Roy en Marcel om foto’s te maken, ze konden ons bijna niet herkennen en tijd om te poseren hadden we niet, toch hebben ze hele mooie foto’s kunnen nemen. Het was heel erg gezellig, maar ook heftig om te rennen, we waren blij toen we als groep over de finish kwamen en trots dat we dit als groep gedaan hadden,, eindelijk kon dat biertje erin waar sommige op zaten te wachten , gezellige muziek erbij en de sfeer kon niet meer stuk, lekker dansen, gek doen, Helaas Wendy had nog een feestje in de avond en moest weer op tijd gaan, wij besloten om ook met Wendy mee te gaan, ik wilde nog wel door feesten 
eenmaal thuis had ik Marcel gevraagd om de vuurkorf aan te doen, en Nick zou even langskomen, Auke kwam ook en Roy en glenda hielpen om muziek via de telefoon op de speaker te zetten, Een aantal bitterballen in de frituur om dit Joris te laten proeven. Rond 22 uur begon het een beetje te regenen en moesten we naar binnen verhuizen, hier besloten Kim, Auke en Joris nog wat spelletjes te doen

zondag 21 juni
In de ochtend ben ik naar de sportschool gegaan om even mijn spieren te ontspannen van de color run, de rest bleef heerlijk uitslapen.

Kim ging in de ochtend naar opa en oma en Joris bleef nog even thuis, die had nog last van hoofdpijn, In de middag ging Joris bij Wendy poolen met kim en Auke.
Ik ging alle dagverslagen bijwerken, en was daar wel wat tijd mee kwijt, Marcel ging lekker in de zon liggen , een lekker relaxte dag,

In de avond spelletjes gedaan en ik ging buiten lezen, hierna kwam Joris er even bij zitten en gingen we buiten muziek luisteren en tekeningen bekijken in de wolken  later ook lost citys gedaan waarbij Joris me
flink inmaakte, in het spel heb ik geen geluk ik wil hun tactiek nog ontdekken, 

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 95741

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: