mooie video afdaling naar de rivier in mazeras - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu mooie video afdaling naar de rivier in mazeras - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

mooie video afdaling naar de rivier in mazeras

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

21 Januari 2018 | Nederland, Eindhoven

Inmiddels zijn Marcel en ik weer veilig thuis , en hebben we ontzettend genoten van de mooie dagen in Kenia .

Ik heb jullie beloofd om de komende dagen wat foto's en video's te delen die voor ons heel bijzonder zijn

Allereerst de video van de afdaling naar de rivier in Mazeras. Deze afdaling ligt vol met blokken steen en alleen zou het me niet lukken om deze afdaling te maken. Het kan erg gevaarlijk zijn , als je uitglijd kom je helaas niet zacht terecht, maar val je van de ene scherpe landing in de andere. Vol vertrouwen en trots dat ik toch weer samen met Simon, Joris en hun 2 vrienden deze tocht heb gemaakt.