Josphat - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu Josphat - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

Josphat

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

13 Juli 2019 | Nederland, Eindhoven

Josphat

Wat is hij gelukkig met zijn job die hij nu heeft.
Josphat heeft sinds kort een kleine job bij een Mpesa kantoortje. Hier wissel je geld op je telefoon. Je kunt het storten , overmaken of eraf halen.

Josphat moest hiervoor zijn vingerafdruk laten maken en voor zijn grijze pas naar Mombasa.
Ik heb hierbij met behulp van de sponsor van Josphat geholpen.
De vingerafdruk was zo gedaan , maar de grijze pas koste wat moeite.
Omdat Josphat in een rolstoel zit moest hij een auto huren om naar Mombasa te gaan.
Het is hem gelukt om voor een goede prijs iemand te vinden en hem te helpen. Ik heb de kosten voor de auto betaald en Josphat was heel dankbaar dat we er voor hem zijn.

Vandaag stuurde hij de 1e foto's dat hij aan het werk is
Super trots en een kleine provisie is voor hem. Eindelijk zelf een kleine inkomen en een dagbesteding.
Trots, dankbaar en nog veel meer