19 dec 2020 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 19 dec 2020 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

19 dec 2020

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

19 December 2020 | Nederland, Eindhoven

Emylian
Een kroon op ons project

Emylian hebben wij leren kennen in 2010 toen Marcel en ik voor de 1e keer naar Kenia gingen met de Dutch Dental Care. Emylian zat in mijn groepje weesmeisje wat ik begeleide op een geweldig dagje uit bij ons hotel. Ik kreeg naderhand een hele mooie bedankbrief.

Marcel en ik besloten om Emylian te sponsoren voor een 3tal jaren via de stichting Verkaart. We hebben via de stichting wat foto's en brieven naar Emylian kunnen sturen.

In 2012 hebben we samen met onze kinderen Emylian opgezocht bij haar school. Dit was een ontzettend mooi weerzien en een mooie kennismaking met onze kinderen. Na de school opleiding werdt Emylian losgelaten de stichting maar ze had alleen een soort van Mavo gedaan. We hielden contact met Emylian en zochten een sponsor om voor haar een vervolg opleiding te kunnen realiseren.

Dit was gelukt en dankzij deze sponsor kon Emylian weer terug naar school. Wij betaalden haar kamer.
Het is ons gelukt om iemand weer onafhankelijk te maken.

Emylian heeft haar school afgemaakt , vond tijdens haar stage een leuke jongen en is vandaag uiteindelijk getrouwd. Vol trots stuurde ze ons vanavond deze mooie trouwfoto's.