16 jan 2022 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 16 jan 2022 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

16 jan 2022

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

16 Januari 2022 | Nederland, Eindhoven

16 jan 2022
Update Kenia

Joris is flink aan het bouwen geweest aan het dak van het huis in Mazeras. Het ligt nu even stil omdat we even geen budget meer hebben. Het dak is dicht en we proberen het over een paar maanden helemaal af te maken.

Josphat is flink ziek geweest. Doordat het voor hem en zijn rolstoel bijna onmogelijk is om hem naar een dokter te verplaatsen is deze een aantal keren bij josphat langs geweest. Hij kreeg een infuus met flink wat medicatie. Er is geen corona test gedaan. Hij had een aantal dagen flink koorts en kon niet eten. Nancy heeft erg goed voor hem gezorgd en wij namen de dokterskosten voor onze rekening. Gelukkig is josphat na een dag of 5 weer helemaal opgeknapt en kan hij weer naar zijn winkel om te gaan werken.

Hierna heeft sandro hele vreemde uitslag gekregen op zijn hoofd , nek , hals en gezicht.
Joris dacht dat het uitslag was door de warmte. Hij geeft sandro zelf behandeld met een desinfect zeep en er zit flinke verbetering in. Sandro is afgelopen week niet naar school gegaan hierdoor , maar vandaag was Joris hem zelf wat les aan het geven.