Onze joris, druk, druk, druk - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu Onze joris, druk, druk, druk - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

Onze joris, druk, druk, druk

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

23 December 2012 | Nederland, Eindhoven

Onze Joris heeft het inmiddels wel heel erg druk gekregen.

Michiel heeft middels een facebook groepaccount contact gekregen met onze Joris en de aannemer in Kenia.

Joris had de opdracht gekregen om een soort plattegrond te maken van het huisje. Joris heeft een hele avond flink zitten tekenen en dit via het internet café naar Michiel gestuurd. Helaas was het niet precies wat Michiel wenste en een nieuwe opdracht werd naar Joris gestuurd. Joris kreeg deze helaas niet geopend en moest weer naar het internet café om de opdracht te openen.

Morgen Michiel maar eens bellen of alles naar wens verloopt. Vind het super fijn dat Michiel veel van zijn tijd stopt in het ontwikkelen van de bouw van het huisje voor Joris en zijn familie.

Voor Joris is geen enkele moeite te veel om te doen en hij vind het juist heel erg fijn dat hij ook iets kan betekenen in de opzet om het huisje op te knappen.

Verder is Joris heel erg druk met repetities voor de Christmas shows in het hotel, veel repeteren en lange dagen maken. Hij vind het wel heel erg vervelend dat hij de kerstdagen helaas niet bij zijn familie kan doorbrengen, zijn broers wonen op een uur rijden van het hotel af. Door de lange dagen die hij moet maken met het Colobus team is het voor hem niet mogelijk om tussendoor even naar zijn familie te gaan.

De gedachte dat er een beter huisje gaat komen maakt hem heel erg vrolijk en blij.

Joris schreef een mooie tekst op de pagina

let us be grateful to the people who make us happy ;they are the charming gardeners how make our souls blossom....am soo grateful for your love and caring..THANKS XXXX