donatie is zeer welkom, - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu donatie is zeer welkom, - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

donatie is zeer welkom,

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

29 December 2012 | Nederland, Eindhoven

Huisje opknappen in Kenia
Uw donatie is heel erg welkom

863392660
tnv Marcel & Bianca
tav huisje opknappen Joris

Gisteren hebben we een flinke teleurstelling gehad , het huisje voor onze Joris en Family gaat heel veel meer kosten dan verwacht.

De prijzen per m2 zijn aan de kust stukken hoger dan in het binnenland….het is niet alleen dat het uurloon van de mankrachten hoger ligt ook de materialen zijn duurder..

Voor ons een flinke teleurstelling en we hebben heel veel met Michiel van back2africa gesproken hoe dit op te lossen..

Michiel probeert om voor ons een goede prijsafspraak te maken met een aannemer, maar lager om te gaan tot een bepaald bedrag dat voor ons wenselijk was is niet mogelijk helaas….

We zijn flink met Michiel gaan brainstormen hoe alles aan te pakken. We zouden zo ie zo het huisje in 2 fase gaan bouwen…

Nu wordt de prijs van fase 1 alleen al erg hoog, waardoor wij een beroep op jullie willen doen om een bedrag te doneren…

verder ga ik ook weer met de sponsor ( emballage ) palen in de winkel staan om zo wat geld op te kunnen halen..

De 1e fase zal bestaan uit het bouwen van de woonkamer 4x5 m2 , waarin ze ook gaan koken… verder wordt in fase 1 de slaapkamer voor oma gebouwd zodat zij goed kan slapen………

Voor ons is het nu eerst belangrijk om fase 1 te realiseren en hierna zien we wel verder… De bouw zal beginnen in de zomer tot aan December 2013

Wij zouden het ontzettend fijn vinden als jullie ons willen helpen om dit project mogelijk te maken.

Jullie kunnen een bijdrage storten op;

rek 863392660
tnv Marcel en Bianca wijgerse
tav huisje opknappen Joris

Jullie kunnen je ook aanmelden op de site om zo regelmatig op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen van de bouw van het huisje

Alvast dank jullie wel voor jullie steun
Groetjes,
Marcel, Bianca, ons gezinnetje , Joris en Family Mangale