Project Joris :-) ........ - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu Project Joris :-) ........ - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

Project Joris :-) ........

01 Februari 2013 | Nederland, Eindhoven

Vandaag zijn Marcel en ik samen naar Michiel gegaan. Michiel vertrekt volgende week vrijdag naar Kenia.

Michiel gaat in Kenia zijn projecten bezoeken en hopelijk als alles mee zit kennismaken met onze Joris en samen met de aannemer en Joris naar het stuk grond om deze goed te bekijken.

Het is erg lastig om via de email de aannemer een offerte te vragen, te vertellen wat we belangrijk vinden in en aan het huis en hoe dat te realizeren.

We zijn afhankelijk van vele factoren, willen we het huis wat sanitaire voorzieningen geven zal er een septitank gegraven moeten worden, om vies water in op te slaan en hoe deze leeg gehaald dient te worden

Ook moet er bekeken worden of het mogelijk is om de schoon water voor ziening aan te sluiten op een leiding , of dat er een waterput geslagen wordt....

Vele dingen hebben invloed op ons budget ......

Na deze reis van Michiel zal er veel duidelijk worden en kunnen we hopelijk een duidelijker beeld maken van het huisje.
Op dit moment was het zeer lastig om via de email tekeningen door te sturen prijsopgaves te vragen , te schrappen, opnieuw te beginnen,

Michiel heeft al veel tijd in ons project gestoken wat Marcel, ik en Joris heel erg waarderen... Joris heeft een aantal tekeningen gemaakt, Michiel heeft veel contact gehad met onze Joris, met ons, met de aannemer en heeft meerdere mensen betrokken in ons project...

Michiel maakt het voor ons mogelijk om een huisje voor Joris te kunnen realizeren......Thanks Michiel dat je ook onze cadeautjes voor Joris mee wilt nemen.....