Hier doe je het voor !!!!!!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu Hier doe je het voor !!!!!!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

Hier doe je het voor !!!!!!!

04 Mei 2013 | Nederland, Eindhoven

Ons 2e gezinnetje........

Ontzettend mooie foto's gekregen van onze Joris uit Kenia.....

Foto's gemaakt van zijn broertjes die met de vakantie vrij van school hadden...

De broertjes weten wie de familie in Nederland is, waar we onze Joris mee helpen en zo ook de broertjes mee helpen... Door onze hulp kunnen ze naar school blijven gaan, hebben ze te eten en krijgt oma medicijnen

Samuel is de oudste, en is 19 jaar, hierna volgt Peter en hij is 17 jaar, daarna Emanuel en die is 14 jaar en Simon is de jongste en hij is 12 jaar

Joris kan niet vaak naar huis, in het hotel werken ze 6 dagen per week , Joris probeert zoveel mogelijk op zijn vrije dag naar huis te gaan. Het reizen naar huis kost hem een aantal uren

Deze keer ging hij ook kijken wat de broertjes nodig hebben voor school, wat schriften en pennen en om ze hoop te geven voor de toekomst, dat is niet altijd gemakkelijk

Door onze hulp staan ze wat vaster in het leven, zien ze hoop en geven zelf hun energie op een beterre toekomst.

joris zelf is dolgelukkig met onze hulp, Hij speelt vader en moeder tegelijk voor zijn broertjes, een hele opgave voor een 26 jarige jongen die ook nog voor de inkomsten moet zorgen en in zijn weining vrije tijd naar huis reist om de zorg op zich te nemen , op scholen gesprekken met de leraren aangaat, zorgt dat de rekeningen betaald worden, ze te eten hebben en spulletjes die nodig zijn voor school aan te schaffen.

Op de foto's zie je dat de jongens heel erg blij zijn als Joris naar huis komt

Oma is helaas al erg op leeftijd met haar 84 jaar, ze is gauw moe. iedere dag dat ze er nog is voor de jongens zegen ik , zonder verdere familie die voor ze zorgt is oma heel erg dierbaar...

hieronder de mooie foto's van ons 2e gezinnetje , wij als gezinnetje in Nederland zijn heel erg dankbaar dat we dit gezin mogen helpen, en ze ons binnenlaten in hun leven...

Sponsering is nog altijd nodig , als jullie ons steunen , zie hier waar jullie het voor doen...

Wat een mooie koppie's

xxxxxxx

• 04 Mei 2013 - 12:53

Joyce Deeben:

Hoi Bianca,

Wat een mooi en helder verslag. Echt nobel van jullie!
    Het lijkt me een serieus goed plan om in het schooljaar 2013/2014 onze jaarlijkse school sponsoractie in het teken van Joris te zetten. Denk er maar eens over na!

Zie je weer snel bij Fitland!

Groetjes,
    Joyce

• 05 Mei 2013 - 07:18

Bianca Wijgerse:

Lieve Joyce,

Wat een ontzettend lief berichtje bij mijn verslag,

Ik hoef niet na te denken en vind je aanbod super mooi !!!!!!

ik vind het heel erg eng om voor een grote groep te vertellen over ons Project, maar dat overwin ik, ik ben heel erg blij met deze hulp........