Onze Joris , de 1e stappen van het huisje - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu Onze Joris , de 1e stappen van het huisje - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

Onze Joris , de 1e stappen van het huisje

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

07 Augustus 2013 | Nederland, Eindhoven

Vandaag mooie foto's ontvangen van onze Joris, de 1e materialen zijn geleverd .

Ik word er zelf een beetje stil van hoe het leven kan lopen. Hoe mooi het kan zijn dat je een heel gezin op deze manier kunt helpen weer een toekomst op te bouwen.

Voor ons vaak een kleine moeite , maar voor een gezin in Kenia een overlevings kans.

Inmiddels heeft onze Joris een deel van de financiën ontvangen en kon hij zijn materialen bestellen. Super trots is hij.
Gisteren zijn alle spullen geleverd en vandaag op zijn vrije dag is hij naar het plot gegaan zoals ze zijn plekje noemen waar ze gaan bouwen.

Morgen gaan ze starten met het maken van de fundering

:-) :-)