fundering af !!!! joris ziek :-( - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu fundering af !!!! joris ziek :-( - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

fundering af !!!! joris ziek :-(

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

17 Augustus 2013 | Nederland, Eindhoven

Na een week heel hard werken is de fundering af, maar Joris werd hierna heel erg ziek..

De aannemer heeft heel erg hard gewerkt samen met zijn mensen om de fundering af te maken, na een week stond er een mooie fundering van steen van het huisje en kun je nu zien hoe groot het huisje gaat worden.... zo mooi een echt huisje , stevig,

In oktober gaan we verder met de 2e fase van het huisje de muren komen dan. nu even weer wachten op financiële middelen om het huisje te sponsoren. Ben al zo blij dat het huisje werkelijkheid is geworden .....

Joris was al een paar weken ziek, had erg veel last van zijn kaak, veel pijn, koorts, hij is naar de dokter geweest, maar helaas die was er niet en van de zuster kreeg hij medicijnen mee en na een week zou het over moeten zijn.

Helaas hielpen de medicijnen niet en bij zijn keel kreeg hij een verdikking, eten werd moeilijk en hij had heel veel pijn , kon hierdoor zelfs even niet werken,

Joris is de volgende dag naar het ziekenhuis gegaan om op de dokter te wachten, helaas heeft hij de hele ochtend gewacht en middags om 14.30 kwam de dokter.

Joris heeft 4 spuiten antibiotica gekregen , en moest de volgende 3 dagen terug komen voor iedere dag weer 2 spuiten antibiotica..

Hij werd erg suf van de medicatie en heeft veel geslapen.

Ik vroeg hoeveel hij de dokter moest betalen en hij vertelde 7 euro.

Mijn eerste reactie was oh gelukkig niet zoveel, maar Joris vertelde me, maar ik verdien maar 3 euro per dag , dan ga je toch even rekenen, bijna een rekening van 2,5 dag werken ...

dat zou voor ons ook heel veel geld zijn als we een rekening zouden krijgen van 2,5 dag werken voor een bezoekje aan de dokter, en wij vinden de ziektekosten in Nederland nu al hoog,

Door onze ondersteuning kon Joris nu naar de dokter gaan, dan ga je toch weer even denken, dat het in en in triest is dat mensen met pijn moeten rondlopen omdat ze de dokter niet kunnen betalen ...

in ieder geval weten we nu dat we 1 gezin goed helpen ook al is dat misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar een paar mensen hebben het nu beter door onze ondersteuning ..

hieronder weer een aantal fotos van de fundering die afgemaakt is, maar ook van het ziekenhuis waar Joris is geweest , zijn patiënten kaart van het ziekenhuis met de dokter handschrift,

Joris houd ons erg goed op de hoogte van zijn leven in Kenia

Wij zijn erg blij dat hij weer beter is en vanaf vandaag is hij weer aan het werk in hotel Diani Beach