update doorgaan niet opgeven - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu update doorgaan niet opgeven - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

update doorgaan niet opgeven

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

30 September 2014 | Nederland, Eindhoven

wat speelt er veel door mijn hoofd, vele veranderingen en niet altijd gemakkelijk om mee om te gaan,
Financieel is het echt niet gemakkelijk nu Joris zijn baan is weggevallen, dat nemen we er nu even bij ,

Joris was dol gelukkig toen ik vanmorgen zijn maandelijkse toelage over had gemaakt, alles was op tot aan de laatste shilling, vandaag heeft hij dan ook geld overgemaakt naar huis om voedsel te kopen, en medicijnen zijn nodig omdat Peter ziek is, verder waren er kosten om de school van Emanuel te betalen, , al met al vele zorgen voor Joris en veel dankbaarheid voor onze hulp,

Het doet me veel, het maakt me stil, het besef waar ze iedere dag mee bezig zijn, over na denken, ik heb geen woorden om mijn gevoel uit te leggen ,

Trots gaan we door met hun te steunen, , te zorgen voor hun toekomst, hun huisje , hun school , hun dagelijkse leven

Dat Joris er ook veel mee bezig is blijkt uit de plannen die hij iedere keer maakt , zo nu voor Samuel , Joris hoopt om voor hem een baan te vinden buiten Kenia, een opleiding is op dit moment financieel niet haalbaar helaas , er zitten er nog 3 op school, Joris hoopt dat Samuel een baan kan vinden en zo mee kan helpen om de opleiding van de jongste Simon te kunnen betalen ,

Joris heeft nog niets gehoord van zijn rijopleiding voor logistiek medewerker, hij wacht nog 1 week af en gaat dan bellen en/ of bij een andere proberen voor hem willen we ook graag dat hij weer een uitdaging heeft en verder kan in zijn leven en kan bijdrage in de kosten..