beetje verdrietig , en toch dankbaar......... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu beetje verdrietig , en toch dankbaar......... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

beetje verdrietig , en toch dankbaar.........

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

18 September 2014 | Nederland, Eindhoven

Ben een beetje verdrietig, , een sponsorpaal in het magazijn gezet, en 1 sponsorpaal spoorloos verdwenen :-( ,Dit zijn mijn inkomsten voor het huisje, hiervan wordt het huisje gebouwd .......

Zeer triest hoe mensen met spullen van een ander omgaan, Ik doe veel moeite om filialen te regelen, ik bel 3 maannden van te voren en indien nodig stuur ik ook nog een bevestiging email. Bij aankomst in het filiaal meld ik me en mag ik de sponsorpaal neerzetten, Toch erg vreemd als je dan na 4 weken terugkomt en de bedrijfsleider verteld dat hij van niets wist en de sponsorpaal direct op kantoor heeft gezet, heel erg vreemd , vandaag terug gegaan en een kopie van de lijst met naam en goedkeuring ingeleverd , helaas levert dat nu niets meer op van de afgelopen maand....

Vol goede moed naar het Winkel centrum Woensel gegaan om hier bij de C1000 de andere sponsorpaal op te halen. Blijkt het filiaal verbouwd te zijn tot Jumbo en alle spullen zijn weg waarbij ook mijn sponsorpaal... Contact met de nieuwe bedrijfsleider en deze was zeer behulpzaam en via de oude bedrijfsleider en eigenaar wordt nu gekeken waar de sponsorpaal is gebleven. Helaas bood de nieuwe bedrijfsleider mijn geen hoop en vertelde dat alles is opgeruimd en met bulldozers kapot is gemaakt alles wat er nog stond , dus weinig hoop voor deze sponsorpaal,

Veel energie heeft Marcel erin gezet om deze te maken

Mijn inkomsten voor het huisje komen voor 98 % uit deze inkomsten en ik zal zeker nog ruim een jaar met de sponsorpalen collecteren om de kosten van het huisje eruit te kunnen halen....

Verdrietig was ik even heel erg, tranen gedroogd en weer verder met 1, op naar het Franz Leharplein waar ik zeer enthousiast werd ontvangen en onze sponsorpaal voor de 2e keer mocht staan, Dan ben ik weer heel dankbaar voor deze vriendelijke ontvangst en warm welkom, doet me dan weer goed..

veel mensen weten niet het verhaal achter een actie, ik ben geen stichting en alles doen we vanuit ons eigen gezin, dankbaar ben ik dat we al zover zijn gekomen en altijd weten door te zetten, trots op iedereen die ons steunt en helpt :-)

mocht je ons willen helpen ......
NL89ABNA0863392660
tav Bianca Wijgerse
ovv project Kenia

je donatie komt goed terecht
liefs Bianca



  • 18 September 2014 - 15:31

    Nathalie Meert:

    Heeeej lieve mooie vrouw
    Las vanmorgen je bericht, nu even tijd om een reactie te plaatsen
    Kan me voorstellen dat je effe uitgehuild hebt.....
    Veel tijd, liefde en energie, met een mooi doel voor ogen en dan zijn zo maar ineens die palen weg....
    Zoals je schrijft kost het weer tijd en moeite om die te maken en dan is er eentje met de verbouwing gewoon weg gegaan.... eentje op kantoor... kom je ook niet verder mee.
    Maar met veel energie ga jij gewoon door voor je familie daar! RESPECT!!!!
    Helaas zijn er (te) veel mensen op deze aarde die niet nadenken en gewoon handelen..... het zegt meer over hun dun over jou, maar wat je schrijft is heel herkenbaar (solliciteren op een vacature.... en gewoon geen reactie krijgen....alle energie, tijd, moeite, enthousiasme erin stoppen en toch stiekem hopen).
    Fijn! dat je ergens anders wél weer hartelijk ontvangen wordt en jullie project gesteund wordt! Dat geeft de burger moed! Je zit ten slotte wél op het juiste pad voor jezelf.
    Keep the good work going lieverd!
    Daarnaast tijd en liefde gunnen voor jezelf, Marcel en de kids!!!!
    Sporten doe je volgens mij ook nog steeds! Goed te weten :)
    Nou, ik wens je alvast een zonnig weekend!
    XXX Naath

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 96033

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: