woensdag 12 november - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu woensdag 12 november - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

woensdag 12 november

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

16 November 2014 | Nederland, Eindhoven


Wat een dagje vandaag. Vanmorgen gingen Ellie en Ton duiken en lieten ons achter met een flink stortbui. Het was dweilen met de kraan open. Monica, Freddie, Marcel en ik moesten er alles aan doen om het water uit de keuken en de slaapkamers te houden. Toch hebben we veel gelachen tijdens de regenbui. Monica liep iedere keer weer met een andere plastic tas op haar hoofd om haar haren te beschermen of we namen gewoon een emmer als paraplu. Freddie was ook drijfnat en bond zijn t shirt op zijn hoofd tegen de kou. Ruim 1,5 uur zijn we bezig geweest
Hierna heb ik een lekkere courgette soep gemaakt voor ons 4 en Joris schoof ook aan.

Joris bleef om zijn werk af te maken, hij was zo trots en wij ook om hem zo te zien werken met zijn spulletjes. Hij wilde absoluut niet afgeleid worden. Inmiddels heeft hij 2 spelen gemaakt die we thuis nog even verder opschuuren en lakken

Marcel en ik gingen samen met de tuctuc even Ukunda in en gingen de bones halen waarmee het spel gespeelt wordt. Vreselijk vind ik het dat afdingen om een paar euro centen. Ik kocht 2 kleine zakjes casave chips onderweg en bleek 40 cent per zakjes teveel betaald te hebben volgens Joris. Ik heb die man nog lang horen lachen in mijn hoofd om zijn goede winst van vandaag. Deed me toch wel goed

In de avond bij de Swahili pot gaan eten en Marcel en ik gingen heel stoer op de motorfiets, Eric is onze vaste motorbike rijder en hij is een stoere massai. Joris zag dat meteen. Met de motorbike betaald je gewoon wat minder 2 euro heen en terug per persoon. De taxi is 10 euro per rit. Beetje jammer van je geld nu kunnen we besparen en mensen gelukkig maken. Morgen willen we Monica en Freddie iets extras geven. Joris arriveerde tegelijker tijd met ons ook op de motorfiets

Het eten was heel gezellig. Joris drinkt nooit bier en ik geen wijn en jawel hoor daar zaten we alledrie aan het bier en
wijn. Voor 17 euro hebben we met zn 3 lekker gegeten en gedronken.

Time flies when your having fun. Lekker eten leuke foto's, en ons laatste nachtje helaas alweer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 95887

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: