@ trots en dankbaar - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu @ trots en dankbaar - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

@ trots en dankbaar

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

21 Januari 2015 | Nederland, Eindhoven

Hoe trots kun je zijn héél trots....

Een glimlach verschijnt op je gezicht als je deze video ziet. Heel stoer en trots zoals Joris met deze graafmachine omgaat. Het plezier dat hij ervaart is zo voelbaar dat je er zelf plezier van krijgt.
Hoe omschrijf je dit gevoel. Vanuit onze kant innerlijk geluk dat wij iemand deze kans kunnen en mogen geven. ..voor Joris een nieuwe wereld die opengaat een nieuwe uitdaging en alles met 100% plezier en inzet en iedere dag is hij dankbaar voor alles wat hij krijgt n het leven....soms denk ik daar kunnen we nog heel veel van leren. ..en ik leer heel veel iedere dag om dankbaar te zijn voor de gewone dagelijkse dingen die zo gewoon maar toch bijzonder zijn. Wat krijgt ons gezin er veel voor terug ...