stabiele hulpvraag voor josphat - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu stabiele hulpvraag voor josphat - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

stabiele hulpvraag voor josphat

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

23 Mei 2016 | Nederland, Eindhoven

Wie zou ons willen helpen met een vaste maandelijkse bijdrage voor het gezin van Josphat. ????

Zoals jullie in mijn verslagen hebben kunnen lezen heeft Josphat een auto ongeluk gehad en hierdoor een dwarslaesie. Met jullie hulp hebben we kunnen realiseren dat hij een rolstoel heeft gekregen en bijna alle ziekenhuis kosten zijn betaald.
Helaas is het gezin nu afhankelijk van anderen voor dagelijkse voorzieningen. Een hele poos hebben we dit vol kunnen houden door wat de kerk hun kon geven en Joris gaf ze wat als de nood zeer dringend is. Het is voor ons helaas niet mogelijk om iedere keer Josphat op deze manier te helpen.

Graag zouden we iemand willen vinden die het gezin van Josphat uit de grootste nood kan helpen, zodat ze iedere dag kunnen eten en hier geen zorgen meer over hoeven hebben. Josphat gezin bestaat uit Josphat, vrouw Nancy en drie kinderen, Helaas kan de oudste ook niet naar school, mochten we voldoende hulp kunnen vinden dan willen we graag proberen om hem ook naar school te laten gaan.

Jullie kunnen mij mailen of bellen en ik zal al jullie vragen beantwoorden, in goed overleg met degene die ons wil helpen , komt alle hulp op de juiste plaatst terecht, nog steeds helpen wij alleen vanuit ons gezin het gezin Ndao, bestaande uit 7 personen, het gezin van Josphat erbij gaat ons echt niet meer lukken .... hoe mooi zou het zijn als we mensen kunnen vinden die dit gezin zouden willen helpen uit de grootste nood ......nogmaals al jullie hulp komt bij dit gezin terecht en we houden jullie ook goed op de hoogte van de ontwikkelingen die ze meemaken door jullie hulp ......

mijn emailadres
biancawijgerse@hotmail.com
of bel 0620767559

wij en het gezin van joshat zullen jullie zeer dankbaar zijn