12 jan - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 12 jan - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

12 jan

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

17 Januari 2017 | Nederland, Eindhoven

Zoals beloofd hier wat foto's van het huis in mazeras . Nog steeds zijn er mensen aan het werk om de vloer te egaliseren en de plafonds af te werken. Ik vertelde Joris nu ze bezig zijn kunnen ze beter hun klus afwerken dan weggaan. Als ze weg gaan eb ergens anders een klus hebben is het lastiger om ze weer te laten komen. De vloeren in de slaapkamers worden geegaliseerd en afgesmeerd met cement en hierna goed afgewerkt , het cement kun je een kleur geven en goed schoonmaken. Je kunt het zelfs nat dweilen. Het is een slimme oplossing, om alles te betegelen zou heel kostbaar worden. De kamer van oma is al gedaan en dat kunnen we morgen zien.
Samuel heeft gisteren de foto's via josphat doorgestuurd zo helpen we allemaal elkaar. Het geld wat we hiervoor gebruiken heb ik ingezameld met mijn sponsor boxen in de supermarkt. Hier ga ik nog even mee door want er zijn nog een aantal zaken die gedaan kunnen worden in het huisje.
Heel graag zou ik ze van electra willen voorzien in 2017