lieve amani - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu lieve amani - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

lieve amani

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

10 Oktober 2017 | Nederland, Eindhoven

Lieve Amani
Dit wordt jou verhaal, dit heb je verdient, niet zomaar een verhaal, jij hebt echt een verhaal , je had zoveel meegemaakt,
Je bent in het asiel gebracht samen met Pendo, meer dood dan levend , de mensen daar hebben 3 maanden gestreden om jou en Pendo te redden.

Je had een chronische infectie in je bekje waardoor ze tanden hebben moeten trekken en eten moeilijker voor je werd.
Ik zag jou en Pendo en ik wist jullie horen bij ons. Nog 3 weken hebben we moeten wachten en jou kregen we gratis mee omdat ze dachten dat we vele onkosten zouden krijgen om jou in leven te houden
Wat bloeide je op in ons gezinnetje , samen met de dierenarts vonden we een medicatie waarmee je pijn en ontsteking werd verzacht, meteen als je aangaf dat jij je niet lekker voelde was de dierenarts bereid om jou zo snel mogelijk je medicatie te geven, we hadden daarin een goede weg gevonden , Het ging goed met jou, je had je eigen plekjes in huis gevonden , het logeerbed werd jou bed , wat kon jij jezelf zo heerlijk onderstoppen en lekker slapen in het grote bed,
De stoel die we voor jou gekocht hadden was ook echt jou stoel daar lag je in als wij televisie keken en iedereen kwam naast je zitten om jou te kroelen en dan konden we zien hoe je daarvan genoot
Je vond je weg buiten, je was een binnen kat vertelde ze , maar wat wilde je graag naar buiten gewoon achter bij ons op het pleintje wat rondlopen en op ons wachten. Op de schuur kon je heerlijk liggen in de zon en iedereen van bovenaf in de gaten houden , iedereen wist jij hoorde bij ons, af en toe ving je een muisje en bracht je deze naar ons , ook de kraaien vonden het fantastische om met jou te spelen op de dak van de schuur

Kwamen wij van de sportschool keken we altijd naar boven , lag je er niet dan kwam je wel uit de struikjes naast de poort..
Een beetje snuffelen op het pleintje vond je leuk, je deed niemand kwaad
Je hebt gevochten in je strijd zodat we jou nog konden vinden en een waardig plaatsje konden geven in onze tuin, hier hoor jij thuis.... Je hebt ons laten zien wie jou dit heeft aangedaan .... Jij bent dapper ... Onze prins met je lange poten, wat kon jij knorren als jij het fijn had
Lieverd rust zacht , jij bent voor altijd bij ons