18 dec 2017 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 18 dec 2017 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

18 dec 2017

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

18 December 2017 | Nederland, Eindhoven

Het is bijna zover, 27 dec gaan we weer naar kenia.
Even heb ik niet geschreven , ik had tijd voor mezelf nodig en alles eromheen. Nu gaan we ons voorbereiden op weer een mooie reis en alle lieve mensen terug zien die we het afgelopen jaar geholpen hebben.
Josphat en zijn gezin, we hebben we om bij te praten. Sinds josphat telefoon met app is stuk gegaan spreek ik hem veel minder en loopt het contact via joris. De moeder van josphat is ziek en heeft een operatie en medicatie nodig daar wil ik zeker meer van weten.
Jospat is ook begonnen met een klein baantje voor zichzelf als schoenen poetser ook daar ben ik benieuwd naar hoe het gaat.
Heel dankbaar voor de sponsor die achter dit gezin staat

Emylian in Nairobi doet het heel erg goed op school.. Helaas kunnen we Emylian niet zien.. Nairobi is te ver van Ukunda af , daar hebben we dan een binnenlandse vlucht voor nodig.
Ook achter Emylian staat een sponsor. Hierdoor kan ze de opleiding afmaken en later voor zichzelf zorgen

Sabrina is heel ziek geweest en heeft 3.5 week in het ziekenhuis gelegen met malaria ...Samen met haar sponsor hebben we deze kosten kunnen betalen. Het is goed dat we gaan want ook sabrina telefoon heeft het begeven waardoor contact met haar zeer lastig is

Joris , onze steun en toeverlaat, onze organisator die heel veel regelt voor zichzelf , de hele family en alle andere om hem heen ..Ook voor ons regelt hij veel. Toen we Sabrina niet konden bereiken heeft hij contact gezocht en verteld dat ze in het ziekenhuis lag.
Ik ben heel dankbaar dat ik weer bij onze local vriend mag logeren. Joris gaat hier onze kamer opruimen en schoonmaken.

Oma is wat ziekjes en logeert nu bij Beatrice in Marikani hopelijk gaat het snel beter met oma en kan ze terug naar Mazeras, maar ik kan ook begrijpen als ze bij Beatrice blijft hier heeft ze dan genoeg mensen om haar heen die haar kunnen helpen

Sandro onze kleine jongen die veel gezondheidsproblemen heeft.. Afgelopen jaar droeg ik hem veel bij me en nu loopt hij zelf , ik hoop niet dat hij bang voor me is, mocht het zo zijn dan zie ik hem vaak genoeg om hem daaroverheen te helpen
Samuel wil ik veel vragen over zijn baan en over zijn verblijf bij janet ..
Janet heeft haar voet lelijk verbrand , samen met dochter vicky en samuel woont ze ook in Mazeras

Emanuel is net klaar met school en is Joris veel aan het helpen
Peter is een hardwerkende zakenman en samen met zijn vriendin verwachten ze een baby. Ook is Peter een eigen huisje aan het bouwen op de grond van zijn ouders vlakbij Josphat

Simon zit nog op school , zo benieuwd hoe het met hem gaat , onze Benjamin die er altijd bij is bij alles wat we doen.. Hij was nog zo jong toen hij beide ouders verloor dat merk je wel ..
We zijn er aan toe om te gaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 95835

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: