29 dec 2018 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 29 dec 2018 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

29 dec 2018

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

29 December 2018 | Nederland, Eindhoven

Kerstmis in kenia

Gewoon simpel en fijn bij elkaar. Daar draait het toch om met kerst. Niet de hoeveelheid die je eet, maar met wie je eet. Het maakt niet uit waar je bent zolang je maar aan elkaar denkt en het elkaar laat weten is het kerstgevoel helemaal top.

Jospshat stuurde me mooie fotos van de familie en vrienden die hem met kerst kwamen bezoeken.
Joris had Aisha en sandro alvast naar Mazeras gestuurd om de kerstdagen met oma en zijn broers door te brengen.
Joris heeft de kerstdagen in Ukunda doorgebracht en is vandaag naar Mazeras gereisd.
Als er mensen achter komen dat je kamer zoveel dagen onbewoond is dan heb je kans dat er ingebroken wordt.
Dat is de reden dat Joris de kerstdagen alleen in Ukunda heeft doorgebracht.
Overigens heel gewoon in Kenia om deze beslissingen op deze manier te nemen.

Vandaag is Joris dus naar mazeras gereisd. En meteen bij aankomst kreeg ik een super leuke foto van oma samen met Joris in Mazeras

Na 4 jaar oud/ nieuw in kenia doorgebracht te hebben is het even wennen om hier in nederland te zijn.
We hopen eind jan 2019 een beetje zicht te kunnen hebben op de maand waarin we kunnen gaan.
Missen doen we iedereen wel maar gelukkig in deze tijd kunnen we elkaar dichterbij brengen door foto's en voice/ video gesprekken te delen..