22 dec 2018 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 22 dec 2018 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

22 dec 2018

22 December 2018 | Nederland, Eindhoven

Voor iedereen die ons project een warm hart toedraagt,

Namens Joris , Aisha en Sandro
Josphat met vrouw Nancy en kinderen
Oma in Mazeras met Emanuel, Simon , Peter , Samuel ,
Sabrina in Ukunda
Emylian in Nairobie

Al deze mensen zijn heel erg dankbaar met de hulp die we afgelopen jaar weer mochten geven.
Een jaar waarin we met de hulp van vaste donateurs het leven van deze mensen wat aangenamer mochten maken

Een school werd afgerond, een school werd begonnen en ook Joris heeft er een schooljaar op zitten.
In Nederland heeft Joris persoonlijk een aantal donateurs kunnen bedanken.

Zoals ze het in Kenia zeggen , May god bless you for all you have done

Wij willen hier in Nederland ook iedereen hele fijne en liefdevolle dagen toewensen.
Ons hart is bij degene die het deze dagen niet gemakkelijk zullen hebben, ivm ziekte en verlies

maak van deze dagen mooie herinneringen, geniet met veel liefde in je hart ,