12 mei Hasan is overleden - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 12 mei Hasan is overleden - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

12 mei Hasan is overleden

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

12 Mei 2019 | Nederland, Eindhoven

Ik ben in shock en kan alleen maar huilen.
Vanmorgen om 6,30 bereikte mij via Joris het bericht dat Hasan is overleden.
Hasan mijn steun en toeverlaat in Kenia, 43 jaar jong.

Via een toenmalig gezamenlijke vriend heb ik Hasan in 2013 leren kennen, hij was degene die ons voor het eerst naar Mazeras bracht, mijn tranen zag bij de ontmoeting en een gevoelige foto van mij maakte samen met Vicky.
Hasan een pure persoonlijkheid
In 2016 had ik helaas geen lokale verblijfplaats meer en Hasan en mama Mira boden ons aan bij hun te verblijven.

Fantastische momenten. Samen met Joris stond hij altijd op het vliegveld te wachten op ons, hij bracht ons weg en haalde ons op. De tijd bij hun was geweldig mooi. Lokaal zoals ik altijd graag wenste, altijd een vriendelijke glimlach en een luisterend oor. Een hart dat puur is en gastvrij

Zijn mooie woorden gegeven aan mij in 2013 ben ik nooit vergeten

God create people black and white, like a beautifull garden with coloured flowers

Ik heb intens verdriet, Hasan zal dit jaar niet samen met Joris op het vliegveld staan, waar ik zal verblijven zal even onbeantwoord zijn, wie mij ophaald samen met Joris ook, dit alles terzijde. Mijn hart huilt om deze mooie man, ik heb zoveel mooie herinneringen aan hem, Hij was mijn levenspapa in Kenia bij wie ik met al mijn vragen terecht kon. Je vertelde me altijd jou body gard de hond wacht weer op jou om samen met jou weer boodschappen te doen. Hasan ik kon niet wachten om jou weer te zien.......

Lieve Hasan, rust zacht en dank je wel voor alles hoe je mij begeleid hebt om op een locale manier het leven te begrijpen in Kenia, de busch tocht met de auto naar Mazeras, Samen met alle boys naar het wildpark en zwemmen, Je gastvrijheid, je huis, polle polle zei je altijd tegen mij, Alles komt goed meisje
Mijn hart is bij mama Mirra en jou kinderen,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 96047

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: