13 mei. fauziah - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 13 mei. fauziah - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

13 mei. fauziah

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

13 Mei 2019 | Nederland, Eindhoven

Fauziah....een ongeloofelijke sterke vrouw. De vrouw van Hassan, oftewel mama Mirra
In kenia word je genoemd naar je kindje. Mama Mirra heeft een dochter samen met Hassan genaamd Mirra.
Heel gelukkig is zo ook dat ze afgelopen jaar nog een kindje met Hassan heeft gekregen.
In aug ga ik dat kindje voor het eerst zien.
Ze dankt het geloof dat ze gezegend is met haar kinderen van Hassan

Gisteren mocht ze niet bij de begrafenis aanwezig zijn. Onder moslims mogen vrouwen dat niet.
Joris heeft haar gisteren dan ook niet gezien.
Ik heb mama Mirra gisteren meteen een berichtje gestuurd en had nooit verwacht maar vandaag heb ik even via de app met haar gesproken.

Het zijn zware dagen voor haar en toch dacht ze nog aan mij. Ze vroeg wil je nog naar kenia komen in aug. Ik zei ja heel graag , maar ik weet niet of het mogelijk is om bij jou te verblijven.
Het huis wacht op jou , dat zei ze. Samen met Hassan hadden ze zich al verheugd op ons bezoek.

Het verdriet voelbaar. Niet alles kunnen zeggen wat je wilt , geen knuffel of omhelzing of samen even huilen.
Fauziah heeft nu vele zorgen die ze even moet ordenen. Intens dankbaar ben ik dat ik haar kan zien in aug en kijken waar ik kan helpen.
Een paar woorden , wat aandacht het doet een mens ontzettend veel.
Ik voel me gezegend dat ik vandaag met Fauziah heb kunnen spreken ❤