30 aug 2020 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 30 aug 2020 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

30 aug 2020

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

30 Augustus 2020 | Nederland, Eindhoven

Joris naar mazeras en een stukje verder.

Joris is flink in zijn shop aan het klussen om deze een andere wending te geven. Vele manieren worden geprobeerd om een zaak met inkomsten op te bouwen. Dit kost investering en tijd. Helaas zonder ons gaat dat niet lukken. Door de corona zitten alle dagwerkers zonder inkomsten.
Het geeft energie om toch door te blijven gaan. Respect voor iedereen daar. Voor het minimale leven dat ze toch weer zo gelukkig maakt.

Joris is vandaag naar Janet vertrokken. Ze woont in Mazeras maar dan nog een half uur verder. Dit betekent dat Joris 3 uur onderweg is met matatu, ferry en motorbike. Het is het allemaal waard.
Ik kreeg heel veel mooie foto's van een zeer gelukkige Joris die zo blij was om zijn zus, oma en zijn nichtje te zien.
Oma haar laatste station is nu bij Janet. Oma is al op zeer hoge leeftijd waardoor ze intensive zorg nodig heeft en die hebben ze nu gevonden bij Janet. Hier komt ook een vriendin dagelijks om te helpen met deze zorg.

Joris belde ook even vandaag en het was super leuk om iedereen even gezien te hebben op de video call.
Zo blijven we toch dichtbij , bij iedereen die we helpen