donatie gezocht voor Sabrina - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu donatie gezocht voor Sabrina - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

donatie gezocht voor Sabrina

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

06 Oktober 2020 | Nederland, Eindhoven

lieve mensen / volgers
Wie zou ons project willen helpen met maandelijks een kleine donatie voor Sabrina.
Dit bedrag wordt gebruikt om Sabrina te kunnen voorzien in haar dagelijkse levensonderhoud.
Denk hieraan aan het dagelijkse voedsel en drinken , vervoer van en naar school , medische ondersteuning , huur van haar kamertje enz enz.
Jullie hulp is zeer welkom, Zelf sponsoren we Sabrina ook maandelijks, maar een kleine extra donatie maandelijks voor haar is zeer welkom.
We hadden maandelijks iemand die haar ondersteunde maar die is helaas weggevallen, vandaar deze zeer welkome vraag,
Is er iemand die ons en Sabrina zou willen helpen ?