5 dec 2021 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 5 dec 2021 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

5 dec 2021

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

06 December 2021 | Nederland, Eindhoven

5 dec
Vanmorgen hebben we tijdens het ontbijd buiten genoten van het vrolijke spelen van de apen. Ze zaten op het dak van het huisje en in de bomen eromheen. Ze plukken de vruchten uit de bomen en gooien de harde barst naar beneden. Oppassen dat we niet geraakt worden. Ook zat er een mama en papa met baby op de buik en de mama werd grondig gevlooid waar ze zo relaxed bij lag dat ze aant genieten was.

We waren buiten aan het eten en er kwam een oudere man langs met aan zijn fiets flink wat boodschappen. Ik vroeg hem wat verkoop je. Fruit en tomaten. Ik nam 2 mango's, 3 kleine bananen en een ananas. De ananas wilde hij graag voor me schoonmaken. Ik nam een maatbeker met water en goot dat over zijn handen om ze te wassen. Hij schreef de prijzen op een blaadje en ik gaf hem 50 cent extra. Dat is 1 mango en 1 banaan. Alles in verhouding.

Deze man was zo dankbaar ook omdat ik zijn boodschappen had gekocht en hij gaf me een kleine orange kado. Onze black Amerikaanse buurvrouw kwam naar buiten en kocht ook wat lekker fruit. Wat was dit een mooi gebaar. Ze zei goodmorning Bianca im dorothy. Ik vroeg hoe weet u mijn naam. Ze zei ik hoor hem hier zo vaak voorbij komen .. it must be you ...... we hebben nog even buiten staan praten en nu ga ik dadelijk genieten van de verse ananas.

We hebben vandaag een poetsdagje gehouden en vele wasjes gedaan. De prullenbakken geleegd en de website waarbenjij.nu foto's op gecorrigeerd.

Het afval heel triest moeten we gewoon neergooien bij een boom. Niets afval scheiden. Dit verbranden ze plaatselijk eens in de zoveel tijd

We hebben ook de PCR test geboekt voor de terugreis en alles is nu duidelijk.

Thee zetten we nu ook voortaan van gekocht water. We logeren dit keer dichter bij de zee waardoor het water zouter is uit de tap en de thee ook na koken niet te drinken.
Joris gaat vandaag 10 liter kopen dat is niet duur en helpt ons de lege kannen schenkbaar te maken. De thee smaakt nu stukken beter. Zeker voor een theemuts zoals ik

Laat in de middag ging ik nog even met Sandro , Aisha en Joris naar een hotel. Hier was een klein bandje wat muziek speelt iedere zondag. Het is dan een walk in concert. Het is de buurman van Joris die speelt en Joris had al een paar keer beloofd om er heen te gaan. Het was een hele leuke verassing. We genoten van de muziek. Zelf een keer gedanst. Samen met Aisha 2 regels gezongen en heel veel plezier gehad. Daarna nog een paar foto's op het strand gemaakt en sandro had een leuke dag.

Vandaag gaat hij weer naar school maar vooruitkijkend nemen we hem as vrijdag mee voor een weekend Mazeras

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 96015

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: