29 Jan 2022 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 29 Jan 2022 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

29 Jan 2022

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

29 Januari 2022 | Nederland, Eindhoven

29 Jan 2022

Josphat kan weer lachen

Gelukkig kan Josphat weer lachen , maar wat een pech in Jan. Gelukkig is hij weer helemaal opgeknapt en ziet hij er weer stralend uit in zijn rolstoel. Hij is flink ziek geweest , maar de thuis dokter heeft hem goed geholpen. Een week thuis en daarna als hij zich goed voelt gaat hij weer terug aan het werk in zijn shop.

En toen brak zijn rolstoel en was hij weer huis gekluisterd. Gelukkig de achterban is er. Josphat stuurde mij de foto's va de gebroken rolstoel en ging informatie inwinnen het te laten repareren.

Inmiddels hebben we al geleerd dat deze rolstoel vaak wat gebreken vertoond. Het is een oud , gebruikt beestje. De banden slijten veel, maar hij wordt optimaal gebruikt en daar zijn we dankbaar voor.

Via Worldremit het reparatie bedrag overgeboekt zodra Josphat de kosten wist en zie hier. Hij straal weer en kan zich weer verplaatsen. Met onze mooie Coca cola pet op.