26 febr 2022 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 26 febr 2022 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

26 febr 2022

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

26 Februari 2022 | Nederland, Eindhoven

Lieve volgers.

Ik kan jullie hier weer een update geven over ons werk in kenia, maar op dit moment vind ik dat niet gepast. Weet dat het met de mensen die we helpen goed gaat.

Laten we net als iedereen ons focussen op de toestand in de wereld en dan nu met name de Oekraïne. Mijn hart huilt als ik lees dat een baby geboren is in een ondergronds metro station. De beelden staan op mijn netvlies als ik zie dat een mama met haar kleine meisje de grens oversteekt en papa moet omdraaien omdat hij niet de grens over mag. De stem van het kleine kindje papa wanneer zie ik je weer raakt me.

Mijn hart huilt maar ook huil ik nu letterlijk wanneer ik dit op schrijf. Tranen rollen uit mijn ogen over mijn wangen.

Zoveel onschuldige mensen zijn slachtoffer van dit geweld... Het is met geen woorden te beschrijven wat er gebeurd, hoe onzeker deze mensen zich voelen en hoeveel slachtoffers er zijn en nog komen.

Imagine there's no heaven

It's easy if you try

No hell below us

Above us only sky

Imagine all the people

Living for today

Imagine there's no countries,

It isn't hard to do

Nothing to kill or die for

And no religion too

Imagine all the people

Living life in peace

You may say I'm a dreamer

But I'm not the only one

I hope some day you'll join us

And the world will be as one

Imagine no possessions

I wonder if you can

No need for greed or hunger

A brotherhood of man

Imagine all the people

Sharing all the world

You may say I'm a dreamer

But I'm not the only one

I hope some day you'll join us

And the world will live as one

John lennon

Wat zou dit toch mooi zijn

Liefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 96047

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: