30 aug 2022 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 30 aug 2022 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

30 aug 2022

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

30 Augustus 2022 | Nederland, Eindhoven

Oma , lieve Oma.

Waarom mag / kun je niet gaan. Zoveel waarom's in mijn hoofd. Waarom wordt de laatste weg voor u zo zwaar gemaakt. Ik wordt zo lief op de hoogte gehouden en heb een kleine video gekregen waarin ik zie dat u vel over been bent. Een skelet .

Joris verteld met dat uw benen nog dunner zijn. In de video houd Joris uw hand vast. Het enige wat hij voor u kan doen.

Hij heeft een dokter gevonden die 2x per dag langs komt om naar u te kijken en vloeibare parcetamol toedient. U krijgt ook glucose toegediend. Er zijn 24 uur per dag vrouwen om u heen om voor u te zorgen. Maar het is zo hard voor de omgeving . Het doet zoveel pijn en verdriet om u zo te zien.

Uw hart is zo sterk. Kunt u de jongens niet loslaten. U mag......

U heeft al uw kinderenoverleefd....U mag naar ze toe... De jongens redden zich wel...Het komt goed......

Oma , lieve oma wat zou ik dit zo graag tegen u zeggen en u een beter afscheid wensen.

Net kreeg ik 2 foto's van de doorgelegen drukplekken op de heupen van oma. Ook dat nog...Ik ken ze...Afstervend weefsel..

Kan gaan stinken,rotten en zwart worden.

Dat ga ik niet vertellen. Veel zullen ze al weten.

Joris stuurde me net de foto's en vertelde dat oma dit op allebei de heupen heeft.Draaien wordt hierdoor zeer lastig. Een fijn decubitus matras heeft ze niet.

Dit is een andere cultuur zegt Joris me iedere keer weer.

Dat wil niet zeggen omdat ze dit misschien gewend zijn , het geen pijn doet .

Het doet verschrikkelijk veel pijn dat iemand niet vreedzaam kan gaan. Dit staat op je netvlies.

Joris verteld me ik heb een goede crème gekocht voor oma haar wonden.

Hoopgevend spreek ik terug. Wat ontzettend goed en hopelijk helpt de crème. Im mijn achterhoofd denkend hoe erger het kan worden. Financieel steunend en hoop gevend dat is het enige wat ik vanuit hier kan doen. ..

Al ruim een week biddend dat het iedere dag afgelopen kan/ mag zijn... en dan toch weer een nieuwe dag startend...

De foto's en video deel ik niet met jullie. Het heerft geen enkele zin om afschuwelijke beelden te delen. Als ik ze op televisie zie draai ik mijn hoofd weg. Niet om de beelden te negeren, maar omdat het het pijn doet.

Toch ben ik dankbaar dat ik ze wel krijg hoe pijnlijk ook , zodat ik mee kan ervaren hoe het met mijn family is ..

Ik houd jullie spoedig verder op de hoogte

Veel liefs , maak een mooie dag en geniet met liefde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 95973

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: