de bouw is gestart - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu de bouw is gestart - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

de bouw is gestart

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

09 Augustus 2013 | Nederland, Eindhoven

Wie had dat kunnen denken , wij, ons gezinnetje in Eindhoven maakt het mogelijk om een huisje te laten bouwen voor een gezin in Kenia.

Het geeft een fantastische gevoel om de foto's te mogen ontvangen waarin vele Kenianen heel erg hard aan het werk zijn om het mee te realiseren.

Een groot compliment voor onze Joris die het zelf uiteindelijk in handen heeft genomen. Het vertrouwen dat hij ons geeft en ons laat mee beleven met alle ontwikkelingen in Kenia.

Peter en Samuel die weer naar school gaan, Simon die we zien opgroeien in de foto's en oma die zich laat fotograferen..

En dan nu de start van de bouw van het huisje. Dit is gewoon fantastiche om te zien, weer een nieuw begin .........