Donaties - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu Donaties - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

Donaties

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

25 Augustus 2019 | Nederland, Eindhoven

Donaties

Deze keer gingen we op pad met 4 koffers waar ontzettend veel kleding in zit. Graag zouden we de volgende keer wat meer een mix mee willen nemen met ook vele andere spulletjes. Spulletjes zoals spelletjes waar niet meer mee gespeeld worden. Petjes die niet meer gedragen worden. Bh, riemen , tasjes en allerlei snuisterijen die in de la verdwijnen. Klein gereedschap zoals boordjes, tangen , batterijen oplaadbaar en niet oplaadbaar. Opladers en mobiele telefoons die niet meer gebruikt worden. Schriften pennen en sudoku puzzels, zonnebrillen en kleine sieraden die niet meer gedragen worden, kleine zeepjes en verzorgingsproducten.

Haarklemmem en leuke speltjes. Plastic borden of bekers of ander klein keuken gered. Noem het maar op en vraag het ons. Op dit moment zijn we zeer dankbaar voor alles wat we dankzij jullie mee mochten nemen. De petjes en telefoons hebben al een adresje gevonden. Bh weggegeven aan mensen die ze kunnen gebruiken. We gaan weer verzamelen.

Ook financiële donaties zijn zeer welkom. Eenmalig een bedragje of als je maandelijks zou willen helpen. Schrijf me een berichtje of neem contact met me op als je meer wilt weten. Het komt echt allemaal goed terecht al 7 jaar lang. Iedere donatie hoe klein ook word gebruikt en zijn we zeer dankbaar voor