28 juni 2020 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 28 juni 2020 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

28 juni 2020

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

28 Juni 2020 | Nederland, Eindhoven

28 juni 2020
Simon

Zo ontzettend trots op de jongste van ons gezin in Mazeras.
Simon nu inmiddels 20 jaar oud, heeft zijn 1e single opgenomen.
Vandaag mocht hij ook in de radio studio een interview geven en zijn single promoten.
Je ziet gewoon hoe hij glunderd en trots is in wat hij doet.

Vandaag ook Josphat gesproken en die vertelde dat hij Simon een klein beetje geholpen heeft met de voorkant te betalen van de single.
Josphat zei met de bijdrage die je mij geeft heb ik Simon ook kunnen helpen. Ik ben als een vader voor ze, ze respecteren me en ik ben trots op ze.
Josphat zei ik ben zo dankbaar dat je mij de mogelijkheid geeft dat ik ze kan hen helpen te groeien in het leven

Simon zou het heel erg leuk vinden als de video op YouTube geliked en gedeeld zou worden

http://www.youtube.com/watch?v=KC9_6S9qkqg



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 95781

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: