Regen regen regen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu Regen regen regen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

Regen regen regen

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

12 December 2021 | Nederland, Eindhoven

Regen regen regen
Heb ik gisteren geschreven over de droogte van Kenia, hebben we vandaag heel veel regen gekregen.
Dankbaar voor alle regen voor alle planten en dieren, maar ook dankbaar dat we nu de lekkage van het dak kunnen onderscheppen. Dit heeft Marcel al eerder ontdekt maar als onderwerp is het er niet van gekomen om dit aan te pakken. Door de regen van vandaag zien we nu de noodzaak ervan in en moet er zeker snel iets aan gedaan worden.
We kregen slagregen, heel veel slagregen. Aan de voorkant zal Joris iets moeten veranderen waardoor het water niet direct vlak naar beneden valt voor de deur en naar binnen.
Het plafond in het huis zal gerepareerd moeten worden en hiervoor zal eerst het dak hersteld moeten zijn.
Het plafond was al een stuk los maar nu tijdens de regen kwam er nog een stuk naar beneden waardoor we het open dak goed konden zien en alle regen die zo op het plafond viel.
Emmers werden eronder gezet.
De Iron sheets zullen gerepareerd moeten worden, en beter tegen elkaar aansluiten, en de zijkanten afgedicht.
Dit zouden we graag met hulp in orde willen maken.
Lieve lieve mensen en volgers van ons project. Ik vraag niet gauw een donatie. Ik heb donateurs die ons maandelijk ondersteunen en daarvoor ben ik heel erg dankbaar. Maar nu helaas heb ik een donatie nodig om dit dak te laten repareren. Mocht je interesse hebben om ons te helpen hiermee stuur me een persoonlijk berichtje op WhatsApp +31620767559
Ik houd jullie hierover op de hoogte , en zo gauw als we terug zijn zetten we Joris hiermee aan het werk
Alvast heel veel dank vanuit Kenia

• 12 December 2021 - 16:28

Henny Romijn:

Lieve Bianca,
    Hoeveel hebben jullie ongeveer nodig voor die dakreparatie? (ik gebruik geen Whatsapp dus ik doe het even op deze manier).
    Liefs van Henny