zaterdag 6 jan , - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu zaterdag 6 jan , - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

zaterdag 6 jan ,

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

10 Januari 2018 | Nederland, Eindhoven

Zaterdag 6 jan

Vanmorgen voor een 1e keer hardgelopen in Ukunda. Een aantal dagen voel ik me niet lekker maar ik wilde het niet als excuus gebruiken ,gewoon proberen en zie hoe hard en hoe lang ik zou kunnen gaan.

Ik kreeg er weer veel energie van iedereen glimlacht en begroet je ,hier word je zo vrolijk van. Ik ben wel gaan rennen van 7 uur in de ochtend tot 8 uur. Later moet je niet gaan ivm de warmte.

De stroom wat weer uitgevallen bij ons. Joris had wel stroom dus hebben we alles meegenomen om goed op te laden en intussen ging Joris Marcel zijn haren doen. Zeer kundig en met heel veel zorg . Hij werd geborsteld en uiteindelijk nog een beetje schoongemaakt met wat detol en warm water. Wat een service.

In de middag naar Congo beach gegaan en hier wat gekletst en coconut gedronken. Heel gezond voor mijn buik. Joris maakte een mooie zandsculpturen en in de avond filmpje gekeken bij ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 95752

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: