24 aug - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 24 aug - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

24 aug

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

26 Augustus 2019 | Nederland, Eindhoven

24 aug een dag van wassen, poetsen, spelletjes doen en kappertje spelen

In de ochtend was er weer heel veel regen, maar we hebben nog steeds geluk dat het hierna snel droog is en droog blijft. Mama Mirah had nog octopus over wat we vandaag bij de lunch hebben gegeten.
Bijna iedere dag hebben we wel was wat we met de hand doen zoals alle Kenianen hier. Sommige vrouwen doen het zelfs betaald voor andere.
Het huis hebben we heerlijk schoon gepoest met de broom en daarna kappertjes gespeelt in Kenia met Marcel als customer.

De lunch was nog met chicken pilau left over en de octopus.
Samen met Joris en Sabrina spelletjes gespeelt skip-bo en dammen en een filmpje gekeken.
In de avond bij Aisha chapti gegeten en nieuwe plannen gemaakt.
Joris had in de middag bij ons nog wat gerelaxed want hij moet vannacht werken tot morgen ochtend 7 uur.

Onze bodyguard liep weer mee helemaal naar Joris , maar op de terugweg was er een andere hond die zich verantwoordelijk voelde voor ons. Helaas bij onze poort ging onze zwarte hond naar buiten en begonnen ze te vechten om de job op te eisen. We konden nauwelijks naar binnen en hadden hulp nodig van een keniaan om de andere hond tegen te houden.
Onze bodyguard is ons na 2 jaar niet vergeten en slaapt nu voor onze deur