30/31 aug 2019 ... niets - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 30/31 aug 2019 ... niets - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

30/31 aug 2019 ... niets

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

31 Augustus 2019 | Nederland, Eindhoven

30 / 31 aug ..niets

Niets doen komt eigenlijk bijna nooit in mijn woordenboek voor. Hier in Kenia wel. De afgelopen 2 dagen gewoon niets gedaan. Heel veel gelezen. Dus toch iets. Jezelf lui voelen en niet energiek, of jezelf er gewoon bij neerleggen en genieten. Lekker toch zegt Marcel. En gelijk heeft hij. Onthaasten want strakjes in Nederland gaan we weer volop aan de slag met werken , sporten en het gezinsleven.
Toch hoop ik het onthaasten vol te houden meer te focussen dat niet altijd alles moet, genieten dat is ons gegund.

Gisteren en vandaag met Joris doorgebracht, nieuwe restaurantjes gevonden en levenslessen gedeeld. Advies gekregen en ontzettend veel gelachen. Vandaag was zelfs Sandro er ook bij. Mijn kleine grote vriend inmiddels geworden
Marcel werd in de middag geschoren door Joris wat hij met duidelijke seceurheid deed.
Hierna wilde Sandro ook geschoren worden en genoot na afloop van een heerlijke douche buiten onder de kraan.
Wat is het leven hier eenvoudig en voor mij mooi, maar voor vele Kenianen hard en overleven. Toch genieten zij iedere dag met volle teugen en maken alleen plannen voor de volgende dag.

Joris moet vanacht werken en slaat zijn slaap over. Morgenochtend vertrekken we naar Mazeras.