1 sept 2019 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 1 sept 2019 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

1 sept 2019

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

02 September 2019 | Nederland, Eindhoven

1 sept 2019 voor de laatste keer naar mazeras

Vandaag zijn we voor de laatste keer naar mazeras vertrokken. Marcel stopten we voor in de matatu waar hij de beste zitplaats had en meteen goede aanspraak met de driver.
In Mombasa town gingen we op zoek naar een goed en stevig kussen voor in de rolstoel van josphat.
Josphat heeft pas geleden een flinke wond op zijn bil gehad die een hele tijd duurde voordat het genezen was. Hij is nu bang om weer een wond te krijgen daarom hadden we de opdracht voor een goed en stevig kussen voor vervanging.

We waren goed bepakt met ieder een flinke rugzak , een kleine rugzak , handtas en dan nog dat grote stoelkussen alles in de matatu. Ik zat bij het raam , Joris in het midden en Marcel aan de buitenkant. Voor Joris en mij dan nog het stoelkussen. Ik kreeg bijna claustrofobi en kon geen enkele kant meer op. Ik duwde het stoelkussen flink omlaag tussen mijn benen en de stoel alles beter dan mijn hoofd zo geklemd te zetten. Nu kon ik beter ademen en raakte ik niet meer in paniek. Joris en Marcel met hun flinke rugzak op schoot en daar gingen we laatste
stop mazeras.

In mazeras aangekomen ben ik boodschappen gaan doen met aisha.
Aisha was ons al voor gereisd samen met Sandro. Zo kon aisha samen met jacky voor ons en de jongens koken in mazeras.
We namen een motorbike en die bleef bij ons terwijl we flinke boodschappen deden op de markt , de supermarkt en de slager.
Joris en ik gingen hierna nog verse maïs zoeken om te roosteren en met wat muziek erbij hadden we het heel gezellig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 96049

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: