6 sept 2021 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 6 sept 2021 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

6 sept 2021

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

06 September 2021 | Nederland, Eindhoven

Update kenia sept 2021

Het is weer eventjes geleden dat ik geschreven heb. Toch ben ik veel met kenia bezig geweest. Met hulp van ... heb ik uiteindelijk ons visum kunnen regelen. Hiervoor heb ik zelfs even met de ambassade van kenia gemaild en ben zeer vriendelijk geholpen. In 2.5 tijd is er best wel wat veranderd in de aanvraag hiervan en ook had ik een uitnodigingsbrief van Joris nodig.

Een vliegticket is ook geboekt. Het werdt geannuleerd, gewijzigd en opnieuw geboekt. Hierna toch weer gewijzigd en nu laten we het even zo staan. Er zal misschien nog een kleine verandering komen. Zelf willen we deze keer 2 weken en 2 dagen gaan naar Kenia.

Nadat we een ticket hadden geboekt via Brussel naar Mombasa bleek Turkish airlines nog maar 1x per week te vliegen naar Kenia. Geen goede optie werdt gegegeven en de vlucht werdt geannuleerd.

Hierna een mooie vlucht gevonden van Amsterdam direct naar Mombasa zonder tussenstop en geboekt bij KLM. Ook na boeking werdt deze vlucht gewijzigd maar we kunnen ons hier beter aanpassen in de wijzigingen.
Onze parking voor de auto gewijzigd van Brussel naar Amsterdam.

De wijziging van dagen laten we nog even staan. 4 weken van te voren passen we hiervoor de PCR test aan. Deze moet maximaal 96 uur geldig zijn.
Binnenkort ga ik er ook goed voor zitten om de 4 koffers te pakken wat ik extra mee wil nemen en daar kan laten.

We gaan ervoor en ik doe er alles aan om te gaan. Na 2.5 jaar mag dat wel weer. Het zal een vreemde ervaring zijn. Net alsof we weer voor de 1e keer gaan. Zenuwachtig van enthousiasme zijn we wel. Ontzettend veel zin om te gaan en we kijken hier zo veel naar uit.
Nog eventjes wachten 2,5 maand en dan vertrekken we

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 96054

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: