2o november 2021 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 2o november 2021 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

2o november 2021

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

20 November 2021 | Nederland, Eindhoven

Nog 12 dagen te gaan

We zijn er helemaal klaar voor
3 koffers gepakt en de handbagage zo goed als klaar.
De laatste dingetjes worden nog geregeld, maar we zijn er klaar voor.
Gezonde spanning heerst er deze keer.
Onze vlucht zo vaak verzet. Ons visum zo lang niet goedgekeurd, maar nu nog maar 12 dagen te gaan. Opgeladen met goede energie.

We vliegen dit keer weer via Amsterdam naar Nairobi en dan door naar Mombasa  Het is niet onze 1e keus want we moeten in Nairobi alle 4 de koffers uitchecken en dan moeten we overstappen op een binnenlandse vlucht. Dit betekent met alle koffers, handbagage en laptop over de luchthaven lopen , buitenom... en dan alles weer opnieuw inchecken. De afgelopen jaren  vlogen we via België en Istanbul en dat was veel relaxter vliegen omdat we bij de incheck in België ons niet meer druk hoefden te maken over de koffers.
Het is deze keer niet anders , en we hebben er onwijs veel zin in.
Zo gek om na 2.5 jaar weer te gaan.
De geur weer op te snuiven en er rond te lopen. Joris heeft een mooie locatie geregeld waar we kunnen verblijven. Ook heeft hij vervoer geregeld om ons op te halen op de luchthaven. Zo fijn om deze contacten te hebben.

Jospat kan niet wachten om ons te zien. Vreemd he zo lang wachten , uitkijken en dan genieten van 2x 3 dagen bij elkaar zijn. Deze momenten zullen we koesteren..
We hebben al een kleine planning gemaakt om de dagen in te delen.
We gaan de laatste week aftellen.
Tot snel....