11 Jan 2023 dag van vertrek - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 11 Jan 2023 dag van vertrek - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

11 Jan 2023 dag van vertrek

Door: marcel en bianca

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

11 Januari 2023 | Nederland, Eindhoven

11 Jan dag van vertrek

Ik ga op vakantie en neem mee...... veel te veel .. althans had nog meer kunnen zijn maar de max was voor ieder 2x 23 kilo koffer bagage , ieder een flinke handbagage en een laptop.

Heb hier maximaal gebruik van gemaakt en uit de laatste koffer 1 kilo uit moeten halen. De kofferweger heb ik in mijn handbagage gestopt en in alle koffers had ik een halve kilo over

Mijn handbagage is een flinke rugzak met al mijn kleding er in. Zelfs gebruik gemaakt van alle zakken en ritsen waar nog iets in kon. 10 kilo bijna olalala als die maar door de scanner komt..

Bij de douane gelukt . Even afwachten of ze bij het vliegtuig nog checken.

De afgelopen 2 weken waren een mooie aanloop naar ons vertrek.

We hebben een 3tal financiële donaties gekregen die ik in overleg met Joris tijdens ons verblijf wil gaan besteden.

Heel veel dank hiervoor.

Ook werden er nog mooie spulletjes gebracht die ik echt wel mee wilde nemen op deze reis.Een gevulde koffer staat alweer gereed voor de volgende keer. Het is zo mooi om zo diverse spulletjes mee te nemen.

Een aantal andere personen werden geattendeerd op onze reis en hun emailadres is toegevoegd om ons te volgen. Heb zelfs iemand leren kennen die me geholpen heeft met het aanvragen van het visum. Korte lijntjes allemaal. En wat voelt dat allemaal weer mooi.

Al die lieve appjes die ik vandaag kreeg geven me een heel liefdevol gevoel. Super dank je wel iedereen. Doet me oprecht heel veel.

Joris vertelde me dat hij zo enthousiast is en al bezig is in Mazera met ons verblijf. Had niet anders verwacht. Alles valt op zijn plek. Het overlijden van oma, het verblijf van Janet nu in het familie huis, het opzeggen van Joris zijn baan in het hotel, alles gebeurd met een reden en die valt vaak later op zijn plek.

Gisteravond nog op een heel mooi groot scherm onze route bekeken via Google maps. Wat is dat mooi om zo de route te bekijken hoe we vliegen en daarna hoe we verder reizen. De plaatsen Mazeras, Marikani en Diani opgezocht, zelfs de Mombasa ferry kwam voorbij. Wat een voorpret. En dan nu op de luchthaven. Ja ik kan na 10 jaar oprecht zeggen. Volgend jaar weer ...

Tot morgen, nu eerst naar Nairobie, overstappen naar Mombasa en verder reizen naar Mazaeras.


  • 11 Januari 2023 - 18:00

    Henny:

    Een hele goede, fijne en voorspoedige reis gewenst!!! Ik zag o.a. mijn oude Samsonite op 1 van de foto's. Mooi dat die een nieuw leven gaat krijgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 96056

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: