12 Jan aankomst mombasa - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 12 Jan aankomst mombasa - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

12 Jan aankomst mombasa

Door: marcel en bianca

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

13 Januari 2023 | Nederland, Eindhoven

De reis werdt na landing in Nairobi toch weer een beetje spannend gemaakt doordat ze alle 4 onze koffers in het sorteer centrum hadden gehouden. Reden niet aanwezig.. samen met een man uit Duitsland hadden we gelukkig niet teveel stress doordat we een aansluiting later hadden genomen.

Na ruim 30 min wachtenen 3x vragen kwamen uiteindelijk onze koffers.

Alles weer door de scan en de Internationale airport verlieten we om buitenom met alle spullen naar de nationale vlucht te gaan.Hier weer alles door de scan zelfs de koffers, en alles opnieuw inchecken.

Blijkt onze aansluiting geannuleerd te zijn maar we konden direct mee op de vlucht naar Mombasa.

Toch rennen..Komen we weer een scan tegen. Alles er weer door nu zelfs ook schoenen uit.Buiten lopen en 2x vragen welk vliegtuig we in moesten stappen.

Bij onze stoel blijken we priority class te hebben. We werden ontvangen met een drankje en kregen een heerlijk ontbijd met tafelkleedje.

Wat een plezier .. Zelfs de Duitse man had zijn aansluiting vervroegd en kwam naast ons zitten.

Wat een vermoeiende maar toch weer een leuke vlucht. Joris kwam online en hij verliet direct Mazeras om ons op te halen. Kan hij vandaag ons Safariocm telefoon nakijken want bellen lukte niet , wel een app sturen...

In Mazeras werden we ontvangen met een kom heerlijk fruit,en een paar uur later een lunch.. Wat mogen we weer afschakelen en hoeven we niets te doen. Alleen even aan onszelf denken en opladen.

Samen met Joris ben ik wel alle koffers nagegaan. Al een beetje gesorteerd wie we waarmee blij kunnen maken l.

Buiten zijn Simon en een metselaar een verhoging aant maken voor de watertank.

Elektra werkt , dus de telefoon kan opgeladen worden.

De toilet spoelenwe na de grote boodschap door met een flinke emmer water , dat werkt anders even niet.

Ook hebben we gebelt met Safaricom en we moeten even ons nummer herregistreren, dit ivm niet gebruikte nummers en criminaliteit.

Voor nu even bijkomen en misschien een wandeling naar Josphat maken.